Frequently Asked Question

Hur gör jag för att avbeställa/avboka en order?

För att vi ska kunna avboka din order behöver vi ditt ordernummer.
För att avboka en order kontaktar du oss och meddelar vilket ordernummer ordern som du vill avboka har.
Vi tar sedan kontakt med dig och bekräftar att avbokning skett.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse och undrar om min order har gått igenom?

För att vi ska kunna spåra din order behöver vi veta i vilket namn som ordern är beställd.
Du behöver därav kontakta oss och uppge namn och gärna mejl som ordern är lagd i.
Vi tar sedan kontakt med dig och återkopplar kring statusen på ordern.

Skickar ni till andra länder än Sverige?

Ja, vi skickar till andra länder/regioner. I kassan kan du välja land/region och få då upp fraktkostnaden för det alternativet.
Om ditt land/region saknas i listan, kontakta oss så ser vi till att lösa det.

När kommer produkter upp för förköp?

Vi lägger upp möjligheten till förköp cirka 1 vecka innan release.
Det kan variera något beroende på när vi får reda på de exakta siffrorna för hur många produkter vi kommer få in.

Kan jag spara ihop flera ordrar för att få fri frakt?

Nej, fri frakt gäller på en order över 2000:- för köpare i Sverige.
Undantag är vid förköp av produkter, då det finns möjlighet att samfrakta köp inom 1 månad.

Kan ni hjälpa till att värdera kort?

Tyvärr har vi inte tid över till att hjälpa till med värdering av kort.
Det vi kan rekommendera är att hitta en värderingsgrupp på exempelvis Facebook och fråga om någon där vill hjälpa till.

Köper ni in bulk/löskort?

Nej, vi köper inte in några löskort alls just nu.

Kan ni hjälpa mig att sälja min samling?

Ja, vi kan hjälpa till att sälja löskort/samlingar åt dig. Vi tar då 20% av försäljningspriset och du får 80%. Om du har kort/samling som du vill ha hjälp med att sälja, kontakta Jimmie på jimmie@macards.se så hjälper han dig vidare.